Search
Close this search box.
מיה דגן | “מיה מהטיקטוק על שיווק בטיקטוק”

מיה דגן היא אחת מיוצרות התוכן החזקות והמשפיעות בישראל. לא מדובר על השחקנית והקומיקאית המוערכת, אלא על בחורה בת 26 מגבעתיים, בת להורים אקדמאים, שבמהלך שנת 2020 פרצה לתודעה באמצעות פלטפורמת הטיקטוק, בה יש לה עשרות מליוני לייקים ומאות אלפי עוקבים.

לאור ההצלחה הגדולה לה מיה זוכה והיכרותה עם עולם השיווק הטכנולוגיה והתקשורת (מיה הייתה מנהלת שיווק מוצר בחברת הייטק, וכן תחקירנית ועובדת ארכיון בתכנית של טום אהרון ובחדשות 12) מיה החלה להציג בשנה האחרונה הרצאה המיועדת לוועדי עובדים, חברות שיווק, חברות יח”צ וחברות טכנולוגיות בנושא הטיקטוק- ההרצאה ניתנת להתאמה לקהל הספציפי ויכולה להתמקד במדריך בסיסי לרשת החברתית, הסבר על האלגוריתם ומדריך כיצד לייצר תכנים מסחריים ויראלים בפלפטפורמה, או הרצאה המדבררת את ההשפעות החברתיות, הפוליטיות והצרכניות של הטיקטוק על הדור הצעיר, על תרבות הביטול והמאבקים החברתיים והפוליטיים שהחלו בטיקטוק ופרצו אותו, ואת היכולת של הרשת החברתית להוות פלטפורמה לימודים וחינוכים לבני נוער וילדים צעירים.

במהלך ההרצאה מיה מציגה את ההיסטוריה של הרשת החברתית שהחלה כרשת של אתגרי ריקוד מוזיקליים ונהפכה למתחרה הכי גדול של קבוצת METAVERSE. מיה מדברת על השוני בין הטיקטוק לרשת האינסטגרם- הסוד להצלחה ופופולריות שונה מאוד בין שתי הרשתות, וכן השוני בין תכנים מסחריים ברשתות השונות.